hello guys!welcome to my blogs ! read n follow oke ? :)

February 28, 2014

Polythecnic of New Castle .

Assalamualaikum.

So today is the last day of February. Maksudnye, sebulan lagi aku dah nak final exam utk Sem 1 nih.
Now, I've to start struggle for Microeconomics, Fundamentals of Account and Statistics! Shhhttt subjects for my final exam soon. Watlek Watpeace broooo. Hahaha. Orang lain duk sebok memecut but aku still merangkak. Taktau la bila nak start ulangkaji nih. Oh please leen, open your eyes self! Takmau carry any subject okay mek beleh.

So far, aku selesa ngn budak2 DPM1B. Makin lama masing2 makin kenal perangai masing2. Hahhhhh kan? Mula2 dulu semua duk malu2 kuceng la, dah 2 3 4 bulan gila masing2 tunjuk. hahaha. I'm glad too know my sporting classmates. Sampai one day satu kelas ramai2 pergi Kota Bharu konon2 nak g PCB. haha. Makan angin lah sangat kannnn. Release tension katanyeeee. Aku paling rapat dalam kelas dgn Kak Tyra, Erra, Mirul, Epul, Fakhrul and Hariz. Lahh memang gilo sporting lah sek2 Kelantan nih! Aku sorang je dari Terengganu. Tsk tsk. Yg lain pun aku rapat jugak. Hihi. Harap persahabatan kita DPM1B kekal hingga hujung nyawa ;) Esok dah nak balik kamsis balik. Phewww nasib badan la jd budak kamsis. Xpa xpa sebulan je lagi. Ork je dulu leen kan? So thats all. Bye readers and bloggers sekalian! :)